niedziela, 24 lutego 2013

FUTRZANY SZAL

Kupiłam go po maxymalnej przecenie po kilkunastym podejściu. Świetnie prezentuje się jako orzeźwiający element jednokolorowej stylizacji. W dzisiejszym zestawie w towarzystwie szmaragdowych spodni.







KURTKA, SPODNIE:CAMAIEU
BUTY:DEICHMANN
SZAL:MOHITO
RĘKAWICZKI: RESERVED
TOREBKA: SH

Pokażę Wam dzisiaj moje przedostatnie zakupy w sh. Ostatnie się suszą lub czekają  na prasowanie.
Nadmienię też, że nie chodzę do lumpka  w dzień dostawy. Wówczas jest dla mnie za drogo i za duży tłok. Ja idę pod koniec tygodnia i na spokojnie mogę grzebać i kupować za grosze(dosłownie).

1. Sukienka w panterkę


2. Sweterek w kokardki



3.Koszulka z pieskiem





4. Chusty i apaszki








6 komentarzy :

  1. Na te mrozy za oknem szal idealny - i jak pięknie połączony kolorystycznie ze spodniami!!

    A co do lumpków - też nie chodzę w dniu dostawy. A Twoje łupy są szałowe! Czekam na stylizacje z nimi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jeste ten zestaw, szal prezentuje się obłędnie i idealnie komponuje ze spodniami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny szal, ślicznie wyglądasz! A łupy fantastyczne, czekam na zdjęcia już na Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor! Idealny dla blondynki! Błekitny sweterek słodki okrutnie i ta bluzeczka z pieskiem... eh... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek w kokardki, bluzeczka z pieskiem i szale - panterkowy i ten w czerwono-niebieskie wzory. cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołnierz jest świetny, to chyba zasługa koloru:-) Co o łupów z sh to najbardziej podoba mi się panterkowa sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń