niedziela, 25 sierpnia 2013

GORĄCO MI

Odcięta od komputera przez czas jakiś tęskniłam bardzo za bieganiem po blogach i pisaniem. Czasem udało mi się wpaść na chwilę, ale cóż ta chwila znaczy...
Zmiana komputera na "lepszejszy" dla mnie znaczy zmierzenie się z niemożliwym. Stwierdziłam, że ten komputer wcale mnie nie słucha , na co mój bratanek odrzekł " nie prawda, ty po prostu nie umiesz do niego mówić". Może i ma rację. Tymczasem ucząc się języka mojego nowego komputera w ramach ćwiczeń wrzucam dzisiaj zestaw z upalnych sierpniowych dni z łezką w oku dośpiewując "ale to już było..."















BOKSERKA: CROPP
SPODENKI: SH
ADIDASY: ANDZIA

NOWOŚCI

1. BOKSERKA Z CROPPA

2 komentarze :

  1. fajne kokardki przy bokserce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny luźny zestaw i kapitalne buty. Jedynie czego osobiście nie lubię, to silikonowe ramiaczka, ale to takie moje "widzi mi się " :-)

    OdpowiedzUsuń